Blog

5 alimente pe care TREBUIE sa le elimini din dieta!

5 alimente pe care TREBUIE sa le elimini din dieta!

Toata lumea este inebunita dupa dezintoxifierea de primavara sau dupa cea de la inceputul verii. Dupa ne complacem mancand alimente nesanatoase toata iarna, suntem usor de convins ca cele mai recente diete aparute sunt menite sa ne faca sa ne simtim mai sanatosi si mai plini de viata. Pacat, pentru ca pentru a te simti bine nu este ceva la care ar trebui sa lucrezi din greu. In forma, sanatosi si fericiti este modul nostru de a fi – aceasta este starea noastra naturala si ar trebui sa ne simtim asa in orice sezon de-a lungul vietii noastre .

Obiceiurile proaste duc la o stare de sanatate proasta

Modul modern de viata este desigur un obstacol in drumul nostru spre sanatate constanta. Avand in vedere ritmul rapid si mediul poluat, obiceiurile noastre alimentare care sunt din ce in ce mai nocive. Alimentele foarte procesate care contin o multime de zahar, sare, grasimi rafinate si produse de origine animala sunt intr-adevar otravire. Zaharuri simple rafinate sunt cauza nivelului dezechilibrat de zahar din sange a obezitati si reprezinta un risc crescut de diabet de tip 2, prea multa sare determina cresterea tensiunii arteriale, grasimile rafinate si saturate au un impact negativ asupra inimii si a sistemuluii circulator, in timp ce produsele de origine animala sunt rele pentru noi datorita colesterolului, grasimi saturate si a concentratiilor mari de proteine ​​de origine animala continute.

Solutia nu consta in detoxifierea de primavara, singura solutie este schimbarea stilului nostru de viata si a obiceiurile alimentare, asa cum spun toti expertii in domeniul sanatatii. Incepeti prin eliminarea a 5 alimente care va sunt daunatoare sanatatii:

Sarea. Sare prea mult, de orice fel, este daunatoare pentru sanatatea noastra pentru ca sodiul provoaca tensiunea arteriala sa creasca. Cel mai bine este sa eliminam sare complet din dieta noastra sau sa o utilizam in cantitati moderate.

Zaharul. Zahar alb rafinat este secat de toti nutrientii si contine doar calorii goale! Cele mai bune alternative sunt fructele uscate, cum ar fi: dudele, stafidele si caisele sau puteti inlocui, de asemenea, zahar obisnuit cu zaharul de nuca de cocos si indulcitori naturali, cum ar fi yacon, sirop de artar sau nectar de agave.

Grasimi saturate rafinate. Incercati sa inlocuiti grasimile saturate din produsele de origine animala (unt, untura, carne grasa) si uleiuri vegetale rafinate cu surse vegetale sanatoase de grasimi: nuci, seminte avocado. De asemenea, le puteti inlocui cu uleiuri vegetale presate la rece, dar tineti minte ca si acestea sunt forme izolate de grasime, astfel incat si acestea ar trebui sa fie utilizate cu moderatie.

Fainuri si produse de patiserie. Glutenul este un alt nutrient care este greu de digerat pentru multi oameni, de aceea este recomandat sa inlocuiti cereale cu gluten (cum ar fi grau, orz si secara) cu cele fara gluten, cum ar fi ovaz, hrisca, amarant, quinoa, mei, orez si porumb. Faina alba rafinata este cel mai bine sa fie evitata complet deoarece este un aliment extrem de procesat fara nicio valuare nutritiva.

Lapte si produse lactate. Cei mai multi oameni au probleme cu digestia produselor lactate. Lapte si produsele derivate sunt, de obicei, si ele alimente foarte procesate care contin factori de crestere, proteine ​​animale daunatoare, grasimi saturate, colesterol si reziduuri de antibiotice. Le puteti inlocui cu bauturi pe baza de plante, cum ar fi migdale, orez, soia, alac, ovaz, susan, alune, canepa sau lapte de dovleac.

Treptat si pe termen lung

Fiecare individ este diferit, astfel incat nu exista nici o regula universala pentru schimbarea obiceiurilor noastre. Unii oameni isi schimba stilul de viata peste noapte, altii au nevoie de mai mult timp. Schimbarea felului in care mancam este cel mai bine de facut treptat, eliminand cate un aliment nociv pe rand. Cel mai important lucru este ca nu discutam despre restrictie ci despre abundenta! Alimentatia sanatoasa este un privilegiu, intr-adevar. Mancarea pe care o consumam are minunata capacitate de a ne mentine sanatosi – sau de a ne face mai obositi si bolnav. Decizia este in mainile tale, ia-o!